Ik heb een reactie geschreven in DUB op het rapport over de Slavernij en de Universiteit van Utrecht.
Henk J. van Rinsum – DE WERELD OM MIJ HEEN – Zijn, Denken en Schrijven
Tussen het “niet meer” en het “nog niet”.
Ik heb een reactie geschreven in DUB op het rapport over de Slavernij en de Universiteit van Utrecht.
Leuk!
Besonder insiggewend, ook voor Zuid Afrika.
Dank je wel, Jan voor je reactie.